Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno nr drogi 120408 C
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER OWP/2006/08/22-1171175 | ||
| ||
Nazwa i adres Zamawiającego | ||
Nazwa: | ||
Gmina Skrwilno | ||
Adres pocztowy: | ||
Ulica: | ||
Rypińska 7 | ||
Miejscowość: |
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Skrwilno |
87-510 |
Kujawsko-pomorskie |
Osoba upoważniona do kontaktów: |
Telefon: | |
Kazimierz Stawicki |
054 2700070 | |
e-mail: |
Fax: |
|
skrwilno@zgwrp.org.pl |
054 2700214 | |
| ||
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: | ||
Rodzaj zamówienia: |
Usługi | |
| ||
Tryb postępowania: |
Przetarg nieograniczony | |
| ||
Określenie przedmiotu zamówienia: | ||
Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno nr drogi 120408 C | ||
| ||
Kryteria oceny ofert: | ||
Cena 100 % | ||
Termin składania ofert: | ||
Data: 2006/09/12 | ||
| ||
Miejsce składania ofert: | ||
W siedzibie zamawiającego w pokoju nr 19 sekretariat piętro I |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych na:
Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno Nr drogi 120408 C
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SPORZĄDZIŁ: Józef Ksyt
KOMISJA PRZETARGOWA w składzie:
Dorota Meler
Józef Ksyt
Mirosława Wasielewska
przedkłada do zatwierdzenia niniejszą siwz
ZATWIERDZAM
........................................................
21.08.2006 podpis kierownika jednostki
1. Opis przedmiotu zamówienia
Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno Nr drogi 120408 C
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- załącznik – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”
1) Opis odpowiednich części zamówienia
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Opis sposobu przygotowania ofert
1) Informacje ogólne
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, których oferta jest zgodna z ustawą prawo zamówień publicznych i treść oferty odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Język, w którym należy sporządzić ofertę.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Jedna oferta jeden wykonawca
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Ofertę stanowi wypełniony druk "OFERTA" z wypełnionymi załącznikami i wymaganymi dokumentami, zaświadczeniami i oświadczeniami.
Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać:
- Druk "Oferty" z załącznikami,
- miejsca, w których zostały naniesione zmiany.
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
Pożądane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek z kartek.
7) Tajemnica przedsiębiorstwa - informacje tajne
W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których wykonawca,nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: "NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY O ZWALCZNIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (art. 11 ust. 4 Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.).
8) Oznaczenie i adresowanie oferty
Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres zamawiającego
Nazwa: |
Gmina Skrwilno |
Ulica, nr: |
Rypińska 7 |
Kod miejscowość: |
87-510 SKRWILNO |
i oznaczona jako: OFERTA NA :
Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno Nr drogi 120408 C
Nie otwierać przed dniem 12.09.2006 godzina 12,10
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wymagane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny
Wykonawca jest zobowiązany:
do określenia ceny, zawierającej wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w druku "Oferta"
Wszystkie wartości określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Ostateczna cena oferty winna być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wątpliwości dotyczących zastosowanej wysokości stawki podatku VAT wykonawca powinien zwrócić się na piśmie do zamawiającego w celu ich wyjaśnienia.
1) Oczywiste omyłki
Zamawiający poprawi w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie
- oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zawiera:
- omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
7. Kryteria i sposób wyboru oferty
1) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
Zamawiający dokona oceny ofert.
Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
|
KRYTERIUM |
waga w % |
|
Cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT) |
100 |
|
|
|
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką, po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
Opis kryteriów:
Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
KRYTERIUM - cena całkowita podana w ofercie (brutto z podatkiem VAT)
cena oferowana minimalna brutto
Cena = ----------------------------------------------- 100 pkt x 100 %
cena badanej oferty brutto
2) Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8. Wzór umowy,
Wzór umowy stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
9. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1) Postanowienia ogólne
· Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy.
· Przed upływem terminu do składania ofert w przypadku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom zrzeszającym wykonawców wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa UZP.
· Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia, w którym powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach, stanowiących podstawę jego wniesienia.
· Protest dotyczący postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia wnosi się nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem w/w punktu.
2) Protest
Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy doszedł on do zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. Uczestnikami postępowania protestacyjnego stają się także wykonawcy uczestniczący w postępowaniu, którzy przystąpią do protestu w terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. W razie wnoszenia protestu należy go złożyć w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 19 sekretariat piętro I
3) Odwołanie
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60000 euro, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących odwołań i skarg.
Wzór formularza oferty
|
............................................................................. |
|
............................................................................. |
|
............................................................................. |
|
............................................................................. |
|
............................................................................. |
|
............................................................................. |
O F E R T A
1. Nawiązując do ogłoszenia o zamówieniu na:
Rozgraniczenie drogi gminnej Wólka - Skrwilno Nr drogi 120408 C
składamy niniejszą ofertę za cenę.
wartość netto ........................................ zł (słownie:................................................ złotych)
VAT ........................................................ zł (słownie: ............................................... złotych)
wartość brutto.......................................... zł (słownie:............................................... złotych)
2. Termin wykonania zamówienia:
W okresie 75 dni od podpisania umowy.
3. Oświadczamy, że:
- posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego
Na ........... kolejno ponumerowanych stronach składamy całość oferty.
.......................................... |
....................................................... |
miejsce i data |
podpisy osób uprawnionych |
ZAŁĄCZNIKI DO OFERTY:
|
Kopie uprawnień |
Str. |
|
Aktualny odpis z właściwego rejestru* / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej* |
Str. |
|
Pełnomocnictwo* |
Str. |
* niepotrzebne skreślić
UMOWA Nr 6/2006
zawarta w dniu ........................... roku w Skrwilnie
pomiędzy:
Gminą Skrwilno, zwaną dalej „Zamawiającym" i reprezentowaną przez: Kazimierza Stawickiego – Wójta przy kontrasygnacie Mirosławy Sobiech – Skarbnika Gminy
a firmą .........................................................................., zwaną dalej „Wykonawcą" i reprezentowaną przez: .....................................................................
została zawarta umowa następującej treści:
§ 1.
Przedmiot umowy dotyczy wykonania usługi polegającej na: Rozgraniczeniu drogi gminnej Wólka – Skrwilno nr drogi 120408 C
§ 2.
1. Uprawnionymi do reprezentowania stron i odpowiedzialnymi za przebieg oraz realizację umowy są:
z ramienia Zamawiającego: Dorota Meler
z ramienia Wykonawcy: ..................................
2. Potrzeby, uzgodnienia i informacje związane z wykonaniem usługi polegającej na Rozgraniczeniu drogi gminnej Wólka – Skrwilno nr drogi 120408 C przekazywane będą pisemnie i parafowane przez ustanowioną w ust. 1 osobę.
§ 3.
Umowa zostaje zawarta na 75 tj. od dnia 20.09.2006 roku do dnia 15.12.2006 roku
§ 4.
Obowiązki Wykonawcy
1. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz należytą staranność oferowanych usług.
2. Wykonawca do wykonania opisanej w § 1 usługi zapewnia niezbędne materiały i sprzęt.
§ 5.
Obowiązki Zamawiającego
1. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych materiałów i informacji potrzebnych do wykonania usługi opisanej w § 1 umowy.
§ 6.
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o wystąpieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne z tytułu wykonania udokumentowanej części umowy.
§ 7.
1. Wykonawcy przysługuje z tytułu wykonania umowy wynagrodzenie w kwocie ....................................................... zł netto, plus należny podatek VAT w wysokości ........................................................zł. Łącznie wynagrodzenie brutto wynosi .......................................................................... słownie: ...........................................
2. Należność płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy, numer konta: .........................................................................
3. Termin zapłaty nastąpi w ciągu do 21 dni od dnia otrzymania rachunku.
4. Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie faktury VAT bez podpisu zamawiającego na fakturze.
§ 8.
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony zobowiązują się zapłacić kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) w wysokości 10% wartości umownej, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
b) w wysokości 2% wartości umownej, za nie wykonanie w terminie, za każdy
rozpoczęty dzień zwłoki.
2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne:
a) 10 % wartości umownej w razie odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z powodu okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
3. Jeżeli wysokość zastrzeżonych kar umownych nie pokrywa poniesionej szkody, strony mogą
dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
§ 9.
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 10.
1. Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i likwidacyjnego.
2. Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia spory rozstrzygane będą przez właściwy dla Zamawiającego rzeczowo sąd powszechny.
§ 11.
Strony mogą dochodzić odszkodowań przewyższających kary umowne.
§ 12.
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach,1 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.
WYKONAWCA ZAMAWIAJĄCY
Kontrasygnata Skarbnika Gminy
Wytworzył: Józef Ksyt (23 sierpnia 2006)
Opublikował: Józef Ksyt (23 sierpnia 2006, 08:56:56)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1598